DIY zástěra


Vzhledem k tomu, že se pomalu blíží Velikonoce a bude se hodně péct, rozhodla jsem se ušít si vlastní zástěru. 


ilustrační foto
Proč jsem se rozhodla ušít si kuchařskou zástěru? Odpověď je v celku jednoduchá. Zkrátka hrozně ráda vařím. Přiznávám, že dost často mám pak džíny od mouky. Také jsem tak trošičku ujetá na kvalitu a design, tak pro mě nepřipadá v úvahu nějaká levná zástěra. Stejně bych za ní nedala víc jak dvě stovky. 

Kde se inspirovat?

Nejlepší jsou stránky pinterest.com a images.google.com. Vyhledávejte pod kombinací hesel: apron, diy, vintage, tutorial, aprons made from mens shirts (vyrobená z pánské košile), christmas apron (vánoční zástěry)...

Výběr látky

Nedávno jsem zavítala do obchodního domu IKEA a zahlédla tam nádhernou silnou růžovo-bílou kostkovanou látku (BERTA RUTA, 169 Kč/m). Dle mého názoru jednobarevná zástěra nevypadá nejlépe. Jakou další barvu tedy zvolit? V poslední době je docela v módě vintage kombinace starorůžové (jako je moje látka) a hnědé (MINNA, 149 Kč/m). 

  • Látka (hlavní) 50 - 60 cm
  • Látka na kapsu a zavazování 30 cm
Celkové náklady 160 Kč

Střih

Nejlepší je si vzít nějakou zástěru, která vám sedí, popřípadě rozměr někde doupravit. Pokud nemáte zástěru, doporučuji vám, podívat se na internet. Já budu postupovat tím nejjednodušším způsobem - použiji starou zástěru.


Šití (foto návod)







0 komentářů